Bemanning Falkenberg

Vi hjälper er med bemanning i Falkenberg

Behöver ert företag hjälp med bemanning i Falkenberg?

Maxkompetens har lång erfarenhet av bemanning och bemanningslösningar i Falkenberg. Fler företag har sett ett behov av att bemanna sin verksamhet eller hyra in personal. Det ska vara enkelt och prisvärt att hyra in kompetent personal när du behöver. Vi har lång erfarenhet av de svårigheter företag idag ställs inför och de krav som ni har. Låt vår mångåriga erfarenhet inom bemanning och outsourcing vara till er hjälp när ert bemanningsbehov uppstår. Våra konsultchefer och konsulter gör sitt bästa för att leverera över dina förväntningar – oavsett behov.

Välja rätt bemanningsföretag?

Vid tillfälliga eller permanenta bemanningslösningar är det avgörande att få rätt kompetens vid varje tillfälle. Det är av största vikt att konsultchefen hos bemanningsföretaget förstår kunden, ger optimal service och är lätt att samarbeta med. Vad är då viktigt för att kunna bemanna rätt? Bemanningsuppdraget ska levereras med rätt konsult av en kompetent konsultchef som förstår dina och företagets bemanningsbehov. Kvalitet, flexibilitet och korta ledtider är vad Maxkompetens kunder uppskattar och värdesätter när vi hjälper till med bemanning.

När passar bemanning ditt företag?

Maxkompetens har fyra hundra konsulter runt om i landet och vi hjälper kunder med tillfälliga eller mer långsiktiga vakanser med bemanning och konsultlösningar av personal vid t.ex. arbetstoppar, organisationsförändringar, säsongsvariationer eller vid föräldraledighet. Vi tar hela arbetsgivaransvaret och arbetar tätt med uppföljning. Vi är auktoriserade via bemanningsföretagen, ABPU-10  och har alla kollektivavtal som behövs och vi vill att både ni och konsulterna ska vara nöjda. Fördelen med bemanning är att ni som kundföretag kan hyra in konsulten så länge ni behöver och det finns stor flexibilitet i samarbetet.  Många av våra kunder brukar även rekrytera över personen till ert företag enligt överenskommelse.

Hur fungerar bemanning i Falkenberg?

Tillsammans med er planerar vi bemanningsprocessen och fastställer en gemensam tidsplan och leveransplan. Det är viktigt för oss att vi redan i detta tidiga skede är överens om när vi ska utföra vad i processen och hur vi ska kommunicera. Vi är lyhörda inför era önskemål och upprättar bemanningsuppdraget tillsammans. Vi vet hur viktigt det är med rätt person på rätt plats och med vår långa erfarenhet av bemanning i Falkenberg kan vi säkerställa detta i rätt tid.

Eftersom Maxkompetens har personalansvar och arbetsgivaransvar över konsulten lägger vi stor vikt vid att arbeta långsiktigt med våra konsulter utifrån uppföljning och arbetsmiljö. Vi är väldigt måna om våra anställda och deras utveckling vilket gör att vi har en tät dialog mellan Maxkompetens, den anställde och er som företag för att nå bästa resultat.

Hur fungerar er bemanningsprocess i Falkenberg?

Vi är vana att på kort tid hjälpa våra kunder med bemanning i Falkenberg. Ofta uppstår behovet med kort varsel och majoriteten av våra bemanningsuppdrag tillsätts relativt snabbt. Vi börjar alltid med att leta i vårt nätverk och om vi kan hjälpa ert företag med befintliga konsulter. Vi uppskattar planering och har vi tid på oss arbetar Maxkompetens efter en tolvstegsprocess som genomsyras av hela bolaget oavsett ort och konsultchef; Kravprofil, intern planering, annonsering/nätverk, search, CV-urval, telefonintervju, personlig intervju, presentation till kund, intervju hos kund, referenstagning, anställning, uppföljning med kund och den anställde. För varje del av bemanningsprocessen finns ytterligare riktlinjer och rutiner hur vi ska arbeta med kvalitet. Vi lägger stor vikt vid att vara personliga, skapa förtroende och visa professionalism i alla delar av bemanningsprocessen.

Maxkompetens

Maxkompetens grundades 2003 och har under 2000-talet vuxit till en av de större bemanning och rekryteringsföretagen i Sverige. Idag tillsätter vi över 1200 tjänster i Sverige. Vår drivkraft ligger i att hjälpa företag och kandidater till det bättre.

Våra kunder

Vill du bli en av oss?

Vi är alltid intresserade av personer med stort intresse för människor, affärsmannaskap och hög grad av social kompetens. Din ambition och vinnarinstinkt bestämmer hur långt du vill gå inom företaget och självklart hjälper vi dig på vägen. ‍
Maxkompetens grundades 2003 och vi är rikstäckande med sex kontor i Sverige. Varje år rekryterar vi 1200st jobb och vi har 400st konsulter på uppdrag varje dag.

Intresserad av våra tjänster?

Växer ert företag eller behöver ni konsulter? Vi hör av oss inom 24 timmar

Välj stad

Växer ert företag eller behöver ni konsulter? Vi hör av oss inom 24 timmar